1. خوشکار، فرزین؛ امیریان، علیرضا؛ جودکی، رضا. (1398). تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر بازده غیرعادی سهام با در نظر گرفتن نقش رشد. نشریه پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی، 3(4): 66-53. 2. خیری، بهرام؛ روشنی، عاطفه. (1392). بررسی نقش میانجیگرانه قابلیتهای بازاریابی در رابطه بین جهتگیریهای استراتژیک و عملکرد سازمان: مطالعه موردی در بانک ملی ایران. فصلنامه پژوهشگر (مدیریت)، 10 (29): 113-97. 3. دهدشتی، زهره؛ ناطق، محمد؛ اجسانی، راضیه. (1396). تبیین رابطه قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان. مجله مدیریت بازرگانی، 9 (1): 138-103. 4. شریفآزاده، محمدرضا؛ بصیرت، مهدی. (1392). تخمین کارایی فنی صنعت لولههای گاز و نفت ایران بر اساس برآورد تابع مرزی تصادفی. دو فصلنامه علمی مطالعات و سیاستهای اقتصادی، 24: 200-181. 5. شعریآناقیز، صابر؛ حساسیگانه، یحیی؛ سدیدی، مهدی؛ نرهئی، بنیامین. (1395). تصمیمگیری احساسی سرمایه گذاران، حاکمیت شرکتی و کارائی سرمایه گذاری. فصلنامه حسابداری مالی، ۸ (۳۲) :۳۷-۱. 6. صادقی، محسن؛ دستگیر، محسن؛ امیری، هادی. (1397). بررسی تمرکز سرمایه گذاران بر پایداری اقلام تعهدی و جریانهای نقدی در سالهای گزارش زیان. فصلنامه حسابداری مالی، ۱۰ (۳۷): ۲۳-۱. 7. منگلی، نسرین؛ رضایی، روح اله؛ صفا، لیلا. (1395). بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط. نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 3 (4): 16-1. 8. موسایی، میثم؛ مهرگان، نادر؛ رنجبر داغیان، رضا. (1389). بررسیکارایی فنی و بازدهی نسبت به مقیاس بهروش تابع مرزی تصادفی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه). فصلنامه پژوهشها و سیاستهای اقتصادی، 18(56): 52-27.
|