2. احمدی، حسن.، ولیپور،هاشم.، جمالی، غلامرضا. (1397). بررسی رابطه مولفههای هوش هیجانی تهیهکنندگان صورتهای مالی و کیفیت گزارشگری مالی در بورس اوراق بهادار تهران، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، (33): 43-51. 3. افلاطونی، عباس.، نعمتی، مرضیه. (1397). نقش کیفیت گزارشگری مالی و کیفیت افشا در افزایش اعتبار تجاری: رویکرد متغیرهای ابزاری، فصلنامه علمیپژوهشی بررسیهای حسابداری وحسابرسی، 25(1): 1-20. 4. صبار، شاه و و هیان، دوان. (1394). عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانههای نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگیهای مخاطب)، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، سال اول، شماره 4، صص :204-251. 5. علوی، سیدحمیدرضا.، بصیری، محمدصادق.، رفیعی، محیا.، عربنژاد خانوکی، فاطمه. (1397). بررسی شیوههای ارتباط اقناعی (استنباط از متون اسلامیو متون ادبیات پایداری)، فصلنامه مطالعات فرهنگ – ارتباطات، 19(42) : 145-164. 6. مهدوی، غلامحسین.، کریمیپور، عیسی. (1397). بررسی تطبیقی کیفیت گزارشگری مالی و سطح افشای داوطلبانه در شرکتهای خانوادگی و غیرخانوادگی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، پژوهشهای کاربردی در گزارشگری مالی, 7(1): 203-222.
|