1. آزادی، کیهان؛ عزیزمحمدلو، حمید؛ تصدّیکاری، محمّدجواد؛ خدمتگذار، حمید. (1400). "اثر خوانائی صورتهای مالی بر ریسک سقوط قیمت سهام و رفتار سهامداران". دانش حسابداری مالی. 8(1)، 121-144. 2. آشتاب، علی؛ احمدی، آمنه. (1399). "رابطه خوانایی گزارشهای مالی و نقدشوندگی سهام". دانش حسابداری مالی. 7(3): 167-194. 3. آقازاده، هاشم؛ عباسی بنی، فاطمه. (1395). "اثر رقابت بر رفاه بیمهگذاران و ریسک بیمهگران". تحقیقات مالی، 18(2)، 201-218. 4. احمدپور، احمد؛ فرمانبردار، مریم. (1394). "بررسی ارتباط بین افشای اطلاعات مسئولیت اجتماعی شرکتها و رقابت بازار محصول". حسابداری مالی. ۱۳۹۴، 7(24)،12۴-۱۰۳. 5. احمدی، آمنه؛ قائمی، محمدحسین. (1397). "مدیریت سود واقعی و خوانایی گزارشگری مالی". پژوهشهای کاربردی در گزارشگری مالی، 7(13)، 45-72. 6. بحریثالث، جمال؛ پاکمرام، عسگر؛ قادری، قدرت. (1397). "تبیین رابطه رقابت در بازار محصول با مدیریت سود شرکتها (شواهدی از اقلام تعهدی اختیاری):. حسابداری مدیریت، 11(38)، 15-26. 8. پورحیدری، امید؛ سروستانی، امیر؛ هوشمند، رحمتاله. (1391). "تأثیر رقابتی بودن بازار محصول بر هزینههای نمایندگی". دانش مالی تحلیل اوراق بهادار، 4، 13-28. 9. رضائیپیتهنوئی، یاسر؛ صفریگرایلی، مهدی. (1397)." خوانایی گزارشگری مالی و احتمال گزارشگری مالی متقلبانه". پژوهشهای حسابداری مالی، 10(4)، 43-58. 10. صفریگرایلی، مهدی؛ رضائیپیتهنوئی، یاسر. (1398). "استراتژی تجاری و خوانایی گزارشگری مالی". حسابداری مالی، 11 (42)، 130-150. 11. صفریگرایلی، مهدی؛ رضائیپیتهنوئی، یاسر؛ نوروزی، محمد. (1396). "مدیریت سود و خوانایی گزارشگری مالی: آزمون تجربی رویکرد فرصت طلبانه". دانش حسابرسی،17(69)، 217-230. 12. عباسزاده، محمدرضا؛ قناد، مصطفی؛ بهسودی، افشین. (1396). "رقابت در بازار محصول، معاملات با اشخاص وابسته و بهای خدمات حسابرسی". بررسیهای حسابداری و حسابرسی,24(1)، 61-80. 14. کاردان, بهزاد, ودیعی نوقابی, محمد حسین, امید فر, مهدی. (1398). "رابطه غیر خطی رقابت بازار محصول و کیفیت گزارشگری مالی". پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی،11(41)، 177-196. 15. کاظمیعلوم، مهدی، عبدی، مصطفی، زلقی، حسن و جلالوند، حسین. (1399). "تأثیر خوانایی گزارشگری مالی بر معیارهای ریسک پروژه حسابرسی". بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 27(2): 202-230. 16. معطوفی، علیرضا؛ دهقانیان، فائزه. (1397). "بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر تمکین مالیاتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران". حسابداری مدیریت، 11(37)، 107-119. 17. نمازی، محمد؛ رضایی، غلامرضا. (1392). "بررسی اثرات رقابت در بازار محصول بر سیاست تقسیم سود نقدی شرکتها". راهبرد مدیریت مالی. 1 (3)، 1-24. 18. نمازی، محمد؛ رضایی، غلامرضا؛ ممتازیان، علیرضا. (1393). "رقابت در بازار محصول و کیفیت اطلاعات حسابداری". پیشرفت های حسابداری، 6 (2)، 166-191. 19. واعظ، سیدعلی؛ قلمبر، محمدحسین؛ قنواتی، نسرین. (1393). "بررسی اثر رقابت بالفعل و بالقوۀ بازار محصول بر سطح کیفیت افشای شرکتهای بورسی با بهرهگیری از تکنیک تحلیل عاملی روی متغیرهای رقابت". راهبرد مدیریت مالی، 2 (4)، 91-112.
|