1. انوری رستمی، علیاصغر؛ حسین اعتمادی و مرضیه موحدمجد. (۱۳۹۲). بررسی تأثیر ساختار رقابتی بازار محصول بر سیاستهای تقسیم سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. مدیریت دارایی و تأمین مالی ۲: ۱۸-۱. 2. بولو، قاسم؛ جعفر باباجانی و بهرام محسنی ملکی. (۱۳۹۱). رابطه بین نقد بیشتر و کمتر از حد بهینه با عملکرد آتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس. نشریه دانش حسابداری ۳(۱۱): ۲۹-۷. 3. بهاروند، اردشیر؛ محسن دستگیر و افسانه سروش یار. (1401). تعیین نقش تعدیلگری محدودیت مالی و فرصتهای رشد در تأثیر وجه نقد مازاد بر ارزش شرکت. فصلنامه حسابداری مالی 14(53): 100-85. 4. تهرانی، رضا؛ و رضا حصارزاده. (1388). تأثیر جریان¬های نقدی آزاد و محدودیت در تأمین مالی بر بیش سرمایه¬گذاری و کم سرمایه¬گذاری. تحقیقات حسابداری و حسابرسی (تحقیقات حسابداری) 1(3): 67-50. 5. قاسمی، علی؛ و محمدرضا نیکبخت. (۱۳۹۷). تأثیر توانایی مدیریت بر رقابت در بازار محصول. پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی 10(40): 146-137. 6. کاظمی علوم، مهدی؛ مصطفی عبدی؛ فریده سیفی و وحید شهبازی. (1401). تأثیر رقابت در بازار محصول بر خوانایی گزارشگری مالی. فصلنامه حسابداری مالی 14(53): 116-100. 7. کریمی، فرزاد؛ و محسن صادقی. (۱۳۸۸). محدودیتهای مالی داخلی و خارجی و رابطه آن با سرمایهگذاری داراییهای سرمایهای در شرکتهای پذیرفته شده بورس تهران. نشریه حسابداری مالی ۱(۴): ۵۸-۴۳. 8. کوچک زاده، اسما؛ و سید عبدالمجید جلایی اسفندآبادی. (1393). بررسی تأثیر نااطمینانی نرخ ارز بر رشد بخش¬های اقتصادی ایران. پژوهش¬های رشد و توسعه اقتصادی 4(16): 20-11 9. مران جوری، مهدی؛ و رضیه علی¬خانی. (1393). افشای مسئولیت اجتماعی و راهبری شرکت. بررسی¬های حسابداری و حسابرسی 21(3): 349-328. 52. .
|