1. احمدپور، احمد؛ و مریم فرمانبردار. (1394). بررسی ارتباط بین افشای اطلاعات مسئولیت اجتماعی شرکتها و رقابت بازار محصول. فصلنامه حسابداری مالی 7(26): 124-103. 2. تاری وردی، یدالله؛ و زهرا دامچی جلودار. (1391). رابطه مدیریت ریسک و عملکرد شرکت. پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی) 4(15): 63-42. 3. خدامیپور، احمد؛ و یونس بزرایی. (1392). بررسی عوامل حاکمیتی مؤثر بر کیفیت افشا و تأثیر رقابت بازار بر رابطهی بین آنها. فصلنامه حسابداری مالی 5(20): 41-22. 4. دستگیر، محسن؛ فؤاد میرکی و سپیده کاظمی نوری. (1393). تأثیر اعتمادبهنفس بیش از حد مدیران بر آشفتگی مالی. بررسیهای حسابداری 1(2): 51-37. 5. قادری، پونه؛ و رضا طاهری عابد. (1397). بررسی تأثیر سطح نگهداشت وجه نقد بر رابطه بین بیش اطمینانی مدیران و عملکرد بازار محصول در بورس اوراق بهادار تهران. هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری مدیریت، تهران، https://civilica.com/doc/807493. 6. کاشانی¬پور، محمد؛ علیمحمد قنبری و انور بایزیدی. (1398). بررسي پيامدهاي اقتصادي بيش اعتمادي مديران در شرکتهاي بورسي. پیشرفتهای حسابداری 11(1): 290-261. 7. محمودی، انور؛ و هیبتاله صادقی. (1399). قیمتگذاری و کنترل موجودی خردهفروشهای رقیب با کمبود جزئی؛ رویکرد نظریه بازیها. پژوهشهای نوین در تصمیمگیری 5(2): 136-111. 8. مرادی، جواد؛ راحله رستمی و رضا زارع. (1393). شناسایی عوامل خطر مؤثر بر احتمال وقوع تقلب در گزارشگری مالی از دید حسابرسان و بررسی تأثیر آنها بر عملکرد مالی شرکت. پیشرفتهای حسابداری 1(6): 173-141.
|