1. پوراسدی، محمد؛ و جواد معدنی. (۱۳۹۴). ارائه الگوی بررسی رابطه یادگیری سازمانی با تسهیم دانش و عملکرد نوآوری (موردمطالعه: سرکلانتری سوم شهر تهران). فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی ۱۰(۴): 647-626. 2. جوان امانی، ودود؛ و حمید اکبری. (1400). بررسی رابطه رهبری تحولآفرین و عملکرد سازمانی (موردمطالعه: شرکت گروه بهداشتی فیروز). فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار 1(1): 88-63. 3. حیدری، مجید؛ ابراهیم رجب پور و حیدر احمدی. (1401). تأثیر رهبری تحولگرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیئتعلمی دانشگاه خلیجفارس. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی 15(1): 120-101. 4. دهقانی سلطانی، مهدی؛ مریم مصباحی و یاسمن طالبی. (1397) تأثیر ارزشهای سازمانی و رهبری دانشگرا بر عملکرد نوآوری با تبیین نقش تسهیم دانش. فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی 8(3): 74-43. 5. زارعی، زهرا؛ هادی پورشافعی و علی عسگری. (1401). نقش رهبری دانشمحور و فرهنگسازمانی در عملکرد شغلی (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه بیرجند). مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان 63: 92-68. 6. صفرزاده، محمدحسین؛ عباس هوشمند کاشانی و اشکان غلامی فتیده. (1401). بررسی رابطه بین تجاریسازی مؤسسات حسابرسی با رفاه شخصی حسابرسان. مجله دانش حسابداری 4(2). 7. ظریف راد، سیروس؛ زهرا پورزمانی و آزیتا جهانشاد. (1402). تأثیر رهبری تحولگرا بر قضاوت و تصمیمگیری در حسابرسی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش حسابرسان. مطالعات حسابداری و حسابرسی 12(45): 40-23. 8. غنی زاده، بهرام؛ محسن دستگیر و افسانه سروش یار. (1400). تأثیر دانش مالی مدیران عامل بر کیفیت حسابرسی با در نظر گرفتن اثر تعدیلکننده توانایی مدیریت. پیشرفتهای حسابداری 13(1). 9. موسوی شیری، سید محمود؛ و مهدیه یزدانی. (1396). نقش صدای حسابرس و رهبری تیم گرا سرپرست بر اثربخشی عملکرد حسابرسی. حسابداری مالی ۹(۳۴): 123-102. 10. مهرانی، ساسان؛ و ایمان حطیطه. (1399). ارائه مدل تحول حسابرسی داخلی با تأکید بر مدیریت دانش: مورد واحد حسابرسی داخلی گروه صنعتی گلرنگ. حسابداری مالی ۱۲(۴۸): 94-64. 11. نمامیان، فرشید؛ و صادق فیض¬الهی. (۱۳۹۴). تأثیر فرهنگسازمانی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی نوآوری (مطالعه موردی: شهرک صنعتی ایلام). مجله فرهنگی ایلام ۱۶(۴۶): 174-162. 12. یوزباشی، علیرضا؛ سیدمحمد میرکمالی و علی کرمپور. (1398). بررسی رابطه سبک رهبری تحولآفرین با خلاقیت. فصلنامه نوآوری و ارزشآفرینی 3(2): 32-21.
|