1. عبدالهی، مهشید؛ محسن اکبری و رضا اسماعیل پور. (1398). مطالعه تجربی تأثیر استراتژیهای پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیهای منفی مصرفکنندگان در زمان شکست محصول. پژوهشات بازاریابی نوین 9(2 (پیاپی 33)): 52-31. 2. فخاری، حسین؛ و محمد جواد اردشیری. (۱۳۹۸). تأثیر کیفیت افشاء و شهرت (شهرت) شرکت بر نوسان پذیری بازده سهام (شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران). ششمین همایش ملی مدیریت و حسابداری ایران، همدان. 3. فراهی، مانا؛ و حسین اکبرپور. (1401). بررسی رابطه گزارشگری عملکرد پایدار محیطی و هزینه تأمین مالی از طریق بدهی: بررسی اثرات شهرت شرکت. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری 6(22):896-880.
|