|
1. احمدی، احسان؛ پرستو محمدی و فریماه مخاطب رفیعی. (1402). تحلیل نقش عوامل رفتاری و حاکمیت شرکتی در ساختار سرمایه شرکتها. حسابداری مالی ۱۵(۵۸): 43-21. 2. بهارمقدم، مهدی؛ زینالعابدین صادقی و ساره صفرزاده. (1392). بررسی رابطهی مکانیزمهای حاکمیت شرکتی بر افشای مسئولیت اجتماعی شرکتها. حسابداری مالی ۵(۲۰): 107-90. 3. حسینی، سید رسول؛ حمیدرضا گنجی؛ قربان اسکندری و حامد سلطانپور. (1400). بررسی تأثیر مدیریت ریسک سازمانی و ویژگیهای کمیته حسابرسی بر شهرت شرکتها. پژوهشهای تجربی حسابداری 11(2): 136-99. 4. ختن¬لو، محسن؛ مهدی کاظمی علوم و فرزاد ضیائی. (1404). تأثیر شهرت شرکت بر اهرم مالی و اعتبار تجاری. راهبرد مدیریت مالی 13(1): 92-75. 5. ختن¬لو، محسن؛ مهدی کاظمیعلوم و علی سوییزی. (1403). شهرت شرکت، ریسک و بازدهی سهام. چشمانداز مدیریت مالی 14(48): 54-34. 6. زحمتکش، زینب؛ سهیلا شهرستانی و محمدصادق سروش محمدآبادی. (1401). بررسی تأثیر گزارشگری مالی اینترنتی بر شهرت و عملکرد بازار شرکتها. رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری 6(23): 840-812. 7. عالم، فاطمه السادات؛ و حامد مرتضوی بک. (1402). بررسی تأثیر استقلال و اندازه هیئتمدیره بر شهرت اجتماعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. هفتمین همایش بینالمللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار، مشهد. 8. گرمسیری، صدیقه؛ حمیدرضا وکیلیفرد و قدرتاله طالبنیا. (1396). بررسی اثر کیفیت گزارشگری مسئولیت اجتماعی شرکتها، ویژگیهای حاکمیت شرکتی، عملکرد مالی، بر شهرت اجتماعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. حسابداری مدیریت 10(35): 43-31. 9. موسوی، مریم؛ حمیدرضا وکیلیفرد؛ قدرت اله طالب نیا و مریم خلیلی عراقی. (1403). تبیین اثرگذاری چابکی نیروی کار از طریق شاخصهای مالی و غیرمالی بر شهرت شرکت. حسابداری مالی ۱۶(۶۲): 18-1. 10. نظریان، راحله؛ و فاطمه امیری هنزاء. (1402). تأثیر نقش میانجیگری شهرت شرکت بر رابطه مابین افشای مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد شرکت. رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری 7(24): 1336-1319.
|